html>
You have been here,welcome | Dashboard | +Follow
☂diary of my Life☂
their birthday iltsm
Friday 28 March 2014 07:04 | 0 comments









Hyepp J
so hari ni aku nak dedicated kan lagu ni utk semua kawan-kawan aku yang
celebrate their birthday this year. Untuk awak semua saya doakan yg terbaik
moga dgn hasil usaha dan doa kita akan beroleh kejayaan yang sempurna. Aamiin.
^^

First utk hanis madihah binti abdul munir  (SMKKS)
Yg dilahirkan pada 18 march 1997 ;) hey girl u dah tua~~
hehe may Allah bless u always

Second utk nurul ‘afifah binti zabidi  (SMSTSSS)

Yang dilahirkan pada 20 march 1997. Saya rindu awak. Terlalu
tahu. Saya x anggap awak sombong maafkan saya. Mulut saya x bayar insuran lagi
:<

Third utk Nur irdina binti suhaimi yg skrg sek kat (KEBSES)
;P
Yang dilahirkan pada 1 april 1997 (sama dgn faiz hashim :3).
Uit uit budak pandai >< jeles kodd xDD 9A+ nohh

Fourth utk anis nabilah binti mohd noOr ashiki (SMKKS)
Yang lahir pada 30 may 1997 (sama dgn syamil xD) aigooo ini
budak manyak pandai woo.. May Allah bless u my dear. Cheer okay.

Fifth setengah :P actually tertinggal tadi huhu Syarifah
ain afiqah
(SMSTSSS)
Thi little but tinggi girl nii lahirnya 3 June 1997. So kira
kakak aku lahh muhahahhaa.. gangster yang manja maybe.. J ain apa khabar ? Moga tuhan
permudahkan semua urusan kita. Aamiin ^^

 

Fifth utk nur izzah jalilah XDD (SMKKS)
Happy birthday to me! ;) kayy so sad no one ingt my born
day.. HAHA . lawak jaa.. May Allah give me strength and helps us to striv9e for
9a+ in spm In Shaa Allah

sixth utk Nur jannah zahirah  (SMKKS)
hew hew this little girl born on or in or maybe at?? xDD 25
june 1997. Girl thank you for lending me ur ears. Thanks for everything. May
Allah bless you syg.

Seventh utk Nur amni irdina yusri  (SMKKS)
This girl I byk lukakan hati dia. Im so sorry. Saya mohon
maaf. :[ maaf yaaa.. terima kasih sudi jadi kawan ^^ thank you for
everything!  Oh ya cik adik ni lahirnya
bulan Malaysia merdeka.. ehh bukan Malaysia tapi tanah melayu. 31 August 1997.

Eighth utk nur syazwani zamri [KEBSES] mari
Weeeeeeeettt inilah gangster inilah atok inilah aunty.
Pokoknya dia ni semua watak dia pegang. Sampaikan baru-2 ni dia pegang watak
Princess xD Auw aw aw comeyy woo.. xDD cik adik manih ni lahirnya 4 September
1997. Hai adik hadiah saya mana?? :O

Ninth utk zahratul amani [SESERI]
Cik mola molek ni budak 
SESERI. Budak pandai. Huhuhu dia ni sayang lebih kat aku? (apakah? Kay
bajet sendiri) bakal dapat mama baru. Best of Luck my dear amany.  Adik ni lahir 11 september 1997

Tenth utk Nur athirah binti hashim (SMSTSSS)
Holla molla solar? 
Hehehe apa habaq tyrahh miinn.. budak ni ambik 10 SUBJEK.. tudiaa so In
shaa Allah skor 10a NOHH XD maaf dah jrg tegur.. don’t worry I ingt u all dalam
doa J
kenang aku tau. Don’t forget. Oh ya dia ni lahir 29 november 1997. See tua nya
dari aku? Ish ish ish~

And the last but not least
Eleventh utk siti nur syazwani sheriff (TARP)
Uit uit uit nilahh yg paling TUA. Dia lahir 29 december
1997. Terserlah ketuaan nya disitu muahahhaa.. apapun. Awak yang comel gila.
Bikin saya suka.. ohh noo.. good luck utk spm nohh !! Gambatte!!

Apapun tahun ni aku malas nak buat pic birthday. Sbb masa
sbb terasa hati sbb malas dan dll
AkU doakan kita semua dapat result yang cemerlang
InshaaAllah Straight A’s plus. ^^



p/s: kalau nama x dak x bermakna aku x ingt. Aku ingt Cuma
aku x tulis. :> syg hampa longgar-2

OH YA WANNA BE MY ELF? ;)

OLD | NEW