html>
You have been here,welcome | Dashboard | +Follow
☂diary of my Life☂
sis sedih tapi redha
Wednesday 6 May 2015 02:14 | 0 comments

I don’t know what exactly happen to me. Nasihat orang pandai motivate org no 1 suruh orang redha lah terima apa yang data ini rezeki engkau lah tapi hati aku menangis bila tak dapat something aku nak.

Aku cakap kat diri aku hidup ni walaupun susah kau terpaksa lalu jugak well said beb sebab kau takleh nak skip chapter dalam hidup kau. Just imagine walau tak best langsung novel kau baca bila kau skip satu chapter kau akhirnya akan blur bila masuk bab lain sebabnya mungkin dalam bab yang kau skip tu muncul orang baru yang kacau ending novel tuu lainlah kalau kau baca novel dari first page sampai last page orang tuu lah jugak dia lah hero dialah heroin. Dude kalau aku jadi kau aku lempar dalaam tong sampah dah buku tu I mean even kalau kau compare dengan real life pun kau hidup bukan dengan sorang dua kadang lebih dari sejuta ada yang datang member pengajaran lalu pergi ada yang datang dan kekal dengan kita ada yang datang dan mempermainkan kita. Bukan hidup nama nya kalau kau tak kena face to face dengan cabaran also known as ujian.

Sebenarnya.. aku bukan tak nak balas bila jannah Tanya lessen kereta amacam tapi sebab ego aku diamkan.. its terrible I mean ppl berapa kali ja nak test aku berkali2. Malu.
Bila madi call tadi for first time lah bukan tak nak call balik tapi ego aku jugak. Malu nak bagitau aku tak dapat. Tapi masa dia call second time tuu entah main mana lah keberanian habaq lah kat depa kan..


Ya. Sejujurnya semua hampir semua to be very honest hehe dapat sambung upu. Ada yang poli ada yang uni. Tahniah gais. Aku tumpang gembira. Dan tipulah bila upu cakap dukacita kat aku terus aku tenang selamba. Weh sah sah lah aku sedih walau aku tau rezeki masing2. Sebab aku kind of letak harapan nak sambung kat u x kisah dip ka asasi. So skrg aku on the way nak buat rayuan sbb dari tadi error. 

hm. jodoh aku dengan kau belum berakhirkan upu sampai jumpa lagi noh hahaha sis sedih

OLD